browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Monthly Archives: august 2016

Yosemite

Turen igennem Ysemite er lang men utrolig smukt-skal bare opleves. Bedst er det, hvis man har nogle dage, så man kan udforske området. Den tid havde vi ikke, men vi fik set det meste vigtige. Must see i Ysemite er Tunnel view og Maripose. Maripose med seguiatræer var desværre lukket, da det var under renovation.

Death Vally og Mammoth Lakes

Turen fra Las Vegas gik gennem Death vally med en overnatning i Furnast Creak Ranch.   Turen var meget spændende,  dog ikke så varm som vi havde frygtet, ca 40 grader og en let brise er til at holde ud. Vi stoppede de steder der var anbefalet, og ja det er bare fantastisk, så langet … Continue reading »

Categories: Roadtrip 2016 | 1 Comment

Las Vegas

Efter en tur i Spa og en fin morgenmad, gik ture så til Las Vegas, ca 300 km igennem meget skiftende natur-frodige bjerge ,ørken med dens barske smukke fascinerende natur, og ikke mindst den stigende temperatur, der steg fra ca 15 grader til 40 grader, indenfor ca 150 km. På vejen tog vi en afstikker … Continue reading »

Categories: Roadtrip 2016 | 2 Comments

Page til Antilope Canyon slut Brian Head

Efter en god nattesøvn ved Lake Powell og en fornuftig morgenmad gik turen videre mod Antelope Canyon. Vi skulle være ved mødestedet kl 7:30 for at checke ind. Vi fik en rigtig indianer som guide, Ricky. Super god guide, og han havde samtidig en stor interesse for fotos så han hjalp holdet med at få … Continue reading »

Flagstaff til Lake Powell via Grand Canyon

Efter en rigtig dejlig nats søvn stod vi frisk og udhvilede op til en god morgenmad på hotellet. Derefter var det første mål Grand Canyon. Nationalparken var endnu engang en fantastisk og ubeskrivelig oplevelse, også Henriette og Malthe var fascinerede af den smukke naturoplevelse. Efter et par timer i Grand Canyon begyndte det at regne … Continue reading »

Lake Havasu til Flagstaff

Efter en dårlig nat på Days Inn “aldrig mere Days Inn” gik turen mod Flagstaff. Vi ankom på hotellet, Doubletree by Hilton. Super lækkert hotel, hvor vi bare skulle hygge, træne og gå i pool og spa. Route 66 løber igennem byen, og der er stadige moteller fra vejens storhedstid. Om aften spiste vi på … Continue reading »

Mojava Desert og Route 66

Turen fra Palm Springs til Lake havasu gik gennem Mojaba desert og et pænt sykke ad route 66. Køreturen var meget lang og ødet, men utrolig fascinerende. Vi kørte forbi en vulkan, som vi fandt ud af hed Amboy, og derefter kørte vi ad route 66. Der var en lang strækning på ruten, hvor der … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2016 | Leave a comment

Fra Palm Springs til Lake Havasu

En oplevelsesrig dag – morgenhygge i poolen kl 07.00 hvor alle var klar på en gang selvgjort vand aerobic, derefter en tur i spa – videre til stor morgenbuffet på hotellet kl. 08.15 – vandretur i Jushua Tree National Park- anbefalet rute i Hidden Vally, meget smukt og fine afmærkede stier- Derefter kørte vi ca 120 km … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2016 | 1 Comment

Palm Springs

Vi ankom til Palm Springs den 18 August på et skønt resort med udsigt over en meget veltrimmet golfbane med bjerge i kulissen-fantastisk. Da vi ankom blev vi blæst omkul af varmen, trods det at vi var advaret af vores gode venner Anette og Michael så har ingen af os nogen sinde oplevet en sådan … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2016 | 4 Comments

Så er vi landet

Så er vi landet i Los Angeles, bilen er hentet og vi er ankommet på hotellet. Trætte er vi, kl er 2044 her i LA og vi har været på farten i 24 timer. Nu kan vi glæde os til en dejlig nat i nogle skønne kingsizes senge på et lækkert hotelværelse. Turen rigtig fint, … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2016 | Leave a comment

En uge til afrejse

Vi kender nok alle det at ferien nærmer sig, og sommerfuglene i maven er så småt begyndt at melde deres ankomst. Vi glæder os alle til at vi nu snart skal afsted- Familien Hermansen er suset afsted, og er allerede igang med 2 døgn i San Francisco. Det bliver sjovt at følge ders blog, da de er … Continue reading »