browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Author Archives: Danny Vendelbo

Las Vegas -baby del 2

Anden dag i Vegas. Vi havde besluttet os for at vi skulle prøve Hotel Bellagios overdådige morgenmads buffet til 20$. Dette er helt klart er besøg værd for dem som skal til Vegas. Her var virkelige alt hvad hjertet begære. Efter vi havde spist besluttede vi os for at vi ville slappe af ved hotellets … Continue reading »

Las Vegas -baby del 1

Så ankom vi til det vilde Las Vegas. Vi havde booket os ind på hotellet Adara Hotel & Spa. Efter vi havde fået installeret os på alle fire værelser ville vi ud og udforske byen. Da hotellet ligger lige ved “the strip” så må man sige at alt ligger indenfor rækkevidde. Vi skulle gå igennem … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2014 | 1 Comment

Hearst Castle, sæler og Highway one:-).

På vores vej imod San Fransisco gjorde vi et stop ved Hearst Castle. Få hele historien om Hearst Castle på denne fantastiske hjemmeside Hearst Castle historie. Der kommer nogle billede op senere. Da vi kørte videre imod San Fransisco stoppede vi ved stranden med alle elefant sælerne. Resten af turen mod vore hotel i San … Continue reading »

Categories: Ikke kategoriseret, Roadtrip 2014 | Leave a comment

De første par dage i LA.

Så blev der tid til det første indlæg her fra USA. Vi ankom til L.A.X International AirPort kl 9:00 lokal tid. Det gik meget smertefrit at komme igennem sikkerhedskontrollen hvor vi blev små interviewet allesammen inden vi fik det godkendte indrejse stempel :-). Vi tog en shuttlebus ud til alamo biludlejning hvor vi skulle hente … Continue reading »

Ligeved og næsten!!!

Så kom dagen hvor hele familien drager til USA. Vi skulle alle mødes i Kastrup lufthavn ved 7eleven kl 12. Men til vore alles skuffelse ankommer vi til lufthavnen og konstatere at vores fly er forsinket til i morgen kl 04:35. Vi står i kø i 2 timer for at komme til skranken. Her er … Continue reading »

Dreamliner fra Norwegian

Dette bliver en helt igennem fantastisk oplevelse at turen over atlanten flyves med Boeing’s Dreamliner 787.